"Birinin seni sevdiğine emin olduktan sonra ne geç yazması, ne az araması, ne de sensiz dışarı çıkması batıyor. Tüm sorunlar emin olmamaktan, sevgiden şüphe etmekten çıkıyor."
Bu aralar boşluğunu hissettiğim an canım sıkılıyor içim daralıyor.Gözlerimden yaşlar sicim gibi iniyor.Soruyorlar neden ağlıyorsun diye cevap bulamıyorum.Seni düşündüğümde kalbimin atışlaır hızlanıyor ama aynı zamanda canımı acıtıyor.İçimde bir boşluk hissediyorum inan yerin dolmuyor.Döneceğini biliyorum da beklemek artık ağır geliyor...