otuzundansonra

otuzundansonra
@dnsa
Kitap bağışçısı Söz yazarı
aşçı grafik tasarım karakalem
Gazi üniversitesi
ankara
122 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
Günaydınlar 🌺🌸🌼☕️
Anket
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gönüller kör kulaklar sağır Gözler görmez olmuşsa da ben yine yazmaya devam edeceğim...Veda etmek için Söze Ne Gerek Var Göz hissetmez mi düşeni,Yürek Anlamaz mı gideni, Dil bilmez mi sesini keseni... Gidene Bir EYVALLAH Borcum Olsun..
Sevginin sözlerde değil, yürekte bittiği gerçeğini anladığımdan beri hiç kimseye ne kal ne de git dedim…Çünkü biliyorum ki ne dersem diyeyim gönül yine bildiğini okur. .. Gitmek isteyene destan yazsan kalmaz, kalmak isterse bir fısıltına bile ihtiyaç duymaz. O yüzden bende sevdiklerimi saldım ..O denli özgürlüğe, onca seçeneğe rağmen soluğu hala benim yanımda alıyorsa, kalbi çoktan bana ait olmuş demektir. Zira yanımda bulunan insanlar kendi kalbi iradesiyle değilde , zoraki bulunuyorlarsa onlar misafirdir, mutlaka gideceklerdir. .. O halde herşeyi ve herkesi özgür bırakmak gerekir, bana ait olan zaten mutlaka bir gün bana dönecektir…
Kıymetimi bilmeyeni,kıymet verdiklerine bıraktım.. Kalsın sağlıcakla.. Yanımda olmayan insanlar için artık canımı sıkmıyorum..! Bir insan gerçekten yanımda olmak istiyorsa bunun bir yolunu bulur ..! Çünkü, Bahaneler sadece uzak kalmayi tercih edenler içindir..!
Nereye Gidersem Gideyim Yine Aynı Yerdeyim, Senden Hic Gidemedigim Yerdeydim 🌼💞 🌸🌺