Bu kitapların okunmasını tavsiye ederim. Eklemek istedikleriniz olursa lütfen siz de ekleyin.
1. Yabancı Albert Camus , Can Yayınları
2. Küçük Prens –Mavi Bulut , Antonie de saint-exupery, mavibulut yayınları
3. Otostopçunun galaksi rehberi -5 cilt takım , Douglas Adams, kabalcı yayınevi
4. Yüzyıllık yalnızlık, gabriel garcia marquez, can
Liste Babil.com'da Türkçe olarak yayınlanmıştı. Lakin artık Türkçesini bulamıyoruz ne hikmetse. Küçük-büyük harf sıkıntısını düzeltmek isterdim lakin uğraşamayacağım, bu listeyi bulurken de çok uğraştım. İngilizcesi hizmetinizde arkadaşlar, buyurunuz. :)
never let me go – kazuo ishiguro
Müthiş bir zihnin muazzam bir edebi yetenekle buluşmasının ürünü, çok güçlü ve zengin bir siyasi roman Daniel’in Kitabı. Doctorow’dan daha önce Ragtime /Caz Dönemi’ni okuyup çok beğenmiştim, bu romanını da okuduktan sonra diğer eserlerini de kesinlikle okumak istediğim bir yazar oldu.
Çok güçlü bir Amerikan siyaseti, kültürü ve kapitalist düzen
Çok güçlü bir Amerikan rüyası ve kapitalist sistem eleştirisinin akıcı bir dille, son derece yaratıcı bir kurguya dökülmesi Ragtime ya da Caz Dönemi. 1900’lerin başında ‘beyaz’, burjuva bir aile ile Doğu Avrupa’dan yeni göçen Yahudi bir ailenin hikayeleri ekseninde, göçmenlik ve ırkçılık, özellikle Sanayi Devrimi sonrası yeniden şekillenen sosyal
Alt sınıflardaki birinin işlediği suç, hiçbir zaman başka bir insana karşı işlenmiş sayılmaz, her zaman için düzene ve devlet otoritesine karşı işlenmiş suç sayılır.
Sık sık bana kitlelerin nasıl olup da birkaç kişi tarafından sömürülmeye razı oldukları soruluyor. Yanıt, kendilerini onlarla bir tutabileceklerine kandırdıklarından.