“Dünyayı değiştiremem ama kendimi değiştirebilirim. Okuduğum her cümle beni yeniden şekillendiriyor. Karanlığa düşünce ışığı aramam; çünkü ışık zaten kitapların içindedir.”
Kurallar mı? Daha fazla kural mı? Gerçekten mi ?Hayat bizim eşsiz bireysel durumlarımızı hesaba katmayan soyut kurallar olmadan da yeterince karmaşık ve kısıtlayıcı değil mi zaten ?