mononoaware

mononoaware
@dolcefarnientes
- gözlerin buğulanıp daldığında seni hep ikiye bölecek.
Neden bazı insanlar, bazı şeyleri hiç bilmiyorlar? Duysalar, dinleseler, hatta karşılarında görseler bile bilmiyorlar. - Oğuz Atay
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Demek istiyorum ki, sen de yalnızsın benim gibi Biz ikimizde yanlızsak...ve işte bu durumda İki kişilik bir yanlızlık olmaz mı bizimkisi? Edip Cansever TRAGEDYALAR V, lll(1964)
Susmanın kalesine sığınıyorum Önümde karanlıktan duvarlar Sırtımda insan yüklü bir gök var.
Sonu yok ki Pina İnan hep aynı Yarım kalanlar. Fırlatıp atılan yaşamlar. Kırılıp dökülen yapraklar. Sonsuz gökyüzü altında, Vefayı kuşlar alıp gitmiş. Bitti
Gitmek mi yitmektir kalmak mı artık bilmiyorum. Yerini yadırgayan eşya gibiydim ya ben hep. Ve inançlı, gitmenin birşeyi değiştirmediğine. Bilemem, belki bu yüzden Ben sana yanlış bir yerden edilmiş, bir büyük yemin gibiydim. Beni hep aynı yerimden yaralayan o eve Yinede döneyim, döneyim istedim.