mononoaware

mononoaware
@dolcefarnientes
- gözlerin buğulanıp daldığında seni hep ikiye bölecek.
Ne güzel diyor Baudelaire; " Nerde değilsem orada iyi olacakmışım gibi gelir."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yarın öldüğümüz zaman birisi bize sorsa: 'Dünyada neler gördünüz?' dese herhalde verecek cevap bulamayız. Koşmaktan görmeye vaktimiz olmuyor ki... Sabahattin Ali
Cemil Meriç'in " gürültülü dünyadan, kitapların asude inzivasına iltica ettim." dediği noktadayım.
Şöyle bir şey okudum:" Birini hiçbir zaman affedemeyeceğini anladığında ondan vazgeçersin. Birini ondan vazgeçemeyeceğini anladığında affedersin." Buz gibi haklılık bu.