“Kişisel gelişimini tamamlayamamış sağlıksız bir erkeğin kendini güçlü ve var hissetmesi,kadının kendini güçsüz ve yok hissetmesine bağlı olabilir.Bu yüzden de erkek,kadını güçsüzleştirip kendinden aşağı tutarak kendisini güçlü hisseder.”
“Günümüzde maalesef kadınlar kendilerini en çok güvende hissettikleri yer olan evlerinde,kendilerini en çok güvende hissetmeleri gereken kişilerden fiziksel ve psikolojik şiddet görmektedirler.”