Zaman (malum meseledir)bazen kuş gibi uçar,bazen de solucan gibi sürüne sürüne gider ama insanın en çok hoşuna giden,zamanın çabuk mu yavaş mı,nasıl geçtiği fark edilmeden geçip gitmesidir.
Eskiden gençlerin okuması gerekirdi;adları cahile çıksın istemezlerdi,ister istemez çalışırlardı.Oysa şimdi dünyadaki her şey saçmadır demeleri yeterli,bir anda başarıya ulaşıyorlar.
Onlar kendi haklarından bir nebze olsun ödün vermezler ve bu yüzden de başkalarının haklarına saygı gösterirler;kendilerine karşı gereken görevlerin yerine getirilmesini isterler ve bu yüzden de 'kendi' görevlerini yerine getirirler.