Dostun düşmana dönüşür ,düşman kalkar dost olur .öyle garip bir dünya . olmaz dediğin ne varsa hepsi olur...''düşmem dersin düşersin, ''şaşmam''dersin şaşarsın ,en garibi de öldüm der durur yine yaşarsın.
ALLAH der ki ,kimi benden çok seversen onu senden alırım...''onsuz yaşayamam ''deme seni onsuz da yaşatırım ve mevsim geçer gölge veren ağaçların daları kurur,sabır taşar,canından saydığın yar bile bir gün el olur aklın şaşar ...