Duygu Yıldırım

“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Gariptir ki, aşk geçer; fakat başladığı yerlerde izi kalır.
Aşk
"Pislik, sefalet ve tiksintinin o mertebesindeyiz ki, yüreklerimizde en küçük bir merhamet heyecanı duyamıyoruz."
Alıntı