emine akkaya

Gerçekten ne hissediyorum ?
"Ben burada ne hissediyorum?" Sorusunu sormadığımız müddetçe hep soracağımız şey şudur:"Nasıl kaçarım, nasıl değişirim , nasıl düzelirim?"
Alıntı
Reklam
Kaçış planımız var hayatta . Neden gideriz?
Biz sıkıntılı , olumsuz gibi görülen duygularımızı hemen bertaraf etmeye çabaladığımız için gidiyoruz. Oysa kendimize giden yol bazen kalmaktan, bazen de gitmekten geçer.
1000Kitap
Kapanması gereken kapılar...
Gitmesi gereken insanlar vardır, kapanmasi gereken kapılar, değişmesi gereken alışkanlıklar. Bunlar korkutabilir ama cesaret de korkusuz olmak demek değil kendin için iyi olanı seçebilmektir.
Alıntı
Gitmek ve kalmak
"...ama gidemedim kendim için mi gidemedim, onun için mi bilmiyorum "
Alıntı
Canı yandığı yerde değişiyor insan
Zaman mı değiştiriyor, zamanın içerisinde kaybolduklarımız mı?
Alıntı
Reklam