Söyledin ki namaz kıl, kıldım
Söyledin ki oruç tut,tuttum
Söyledin ki çalış,çalıştım
Söyledin ki yanlış yola gitme,gitmedim
Söyledin ki doğru yola git,gittim
Arkadaşlık böyle mi olur ?
Bir kere olsun söyledin mi ki “ ey filankes,derdin nedir senin?”
Yıllardır neden ağlıyorsun ?
Soruyorum;
Kerem ve kerametin nerededir senin ?