Ebru

Ebru
@ebrunun
Zamanı ve mekanı kendince yaşayan kendine ait düşünceleri ve bir hayat anlayışı olan bildiği doğrulardan şaşmayan... Küllerinden yeniden doğan bir İnsanoğlu Havva kızı....
Halklailişkiler
Anadolu üniversitesi
İstanbul
12 Şubat
15 okur puanı
Nisan 2021 tarihinde katıldı
Ona söyleyeceğim ne kadar çok şeyim vardı... Bütün bunları ömrümce konuşsam bitmeyeceğinı sanıyordum. ⚘️♥️ Sabahattin Ali
Reklam
Hâlâ bir şiir borçluyum "SANA" Ve sen, Yaşanmamış anlar. Ödeşelim Gell..!!!
Biliyoruz ki, bütün acılar bir gün geçer. Bütün fotoğraflar sararır. Yara kabuk tutar kapanır. Bir sabah yine taze ekmek ister canın kahvaltıda. Bir fincan sade kahve, demli bir çay ister akşam üstü olunca. Sokakta mevsimi fark edersin, aynada kendini. Önceleri belli belirsiz, sonra gamzene kadar gülersin. Şarkılar mırıldanır, çekmecelerde renkli kalemlerini ararsın. Kuşlar gelir konar dallarına, Kırıldığın yerden çiçek açarsın. Bütün acılar bir gün geçer, ya da alışırsın. Frida Kahlo
BAYILDIM ...BU YAZIYI MUTLAKA OKUYUN Bir şarkın olsun. Senin olsun. Hayatına her giren insana “bu benim şarkım bak” diye dinlet. Bir gün o kişinin hayatından çıktığında bir radyoda denk gelirse, seni hatırlasın. Tek bir parfümün olsun. Özdeşleşmek iyidir. Dünya bu illa ki bir tek sen kullanmayacaksın. Öyle bir sana ait olsun ki, bir yabancıda bile duysa “acaba burda mi” diye kokuyu duyanın gözü seni arasın. Bir tane en yakın arkadaşın olsun. Sadece kötü günde değil, iyi günde de aradığın ilk kişi olsun. Birlikte düşün, birlikte kalkın. Birbirinizi toparlayın. Yaralarınızı sarın. Herkes gittiğinde “şanssızlığınıza” biraz gülün, biraz ağlayın. Bir tane çok büyük aşkın olsun. Rakıya bahane olsun. Bir dönem çok sevmiş ol, bi dönem nefret etmiş. Her şey küllendikten sonra tebessümle hatırla. Biraz da bi yanin acıyarak. “O olsaydı nasıl olurdu acaba hayatım?” diye sorgulayarak. Artık bir şey hissetmesen de “başına bir şey gelse yine de ilk ben koşarım” diyecek kadar. Unutma, masallar mutlu sonla, efsaneler kavuşamamakla biter. Bir evlat edin. Bir kedi olur, bir köpek de. Ama olsun. Kapılarını aç. Senden olmayan ama senin ilgine bakımına muhtaç bir kalbin atışlarını ellerinde hisset. Bir canlının hayatını değiştirmek acayip bir şey. Birinin kahramanı olmak istersen bundan büyük fırsat olamaz. Sevmek çok güzel. Hele bir de her koşulda sevilmek. Bol bol kitap oku biri seni derinden etkileyene kadar oku. Onu bulduğunda kimseyle paylaşma. O hikaye senin. Beğenmediğin sayfayı yırt sevdiğin yerleri yıldızlarla donat. Başucunda dursun. Belki bir gün biri gizlice o sayfaları keşfeder. Seni daha iyi tanıma imkanı olur. Salaş bir restaurant edin. Patronundan garsonuna kadar tanı. Kafan mı bozuk, mekan dolu mu, sana yer açacakları kadar müdavimi ol. Bir masan olsun hep
Merhaba sevdiğim.... Ben o sevmediğin.. Nasılsın bugün.. Hiç özlemedin mi beni? Bugün de mi geçmedim.... aklının kıyılarından? Hiç mi aklına gelmedi... Gözlerim, saçlarım? Sabah kalktığında benden gelen bir mesaj aramadın mı? Hiç mi dalmadı gözlerin geçmişe? Hatırlatmadı mı beni.? Sana hiç biri? Doğru söyle! Kokuma benzer bir koku da mı gelmedi burnuna? Özleminle yanıyor içim... Bilmeni isterim.. Seni çok özledim… Ümit Yaşar Oğuzcan