Karanlıkların sesi

Karanlıkların sesi
@ebruyav
hayattan kaçmak için değil hayatı kaçırmamak için yola çıkın..... Instagram: _birsiyahikayesii_
Öğrenci
Üniversite
ankara
139 okur puanı
Eylül 2019 tarihinde katıldı
Özlemin azı çoğu olmaz ağırdır işte!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir kere güldün konu nerelere geldi.
Ümidini kaybetmiş olanın başka kaybedecek şeyi yoktur.
Allah’ın rahmetinden ümit kesmek, en büyük günahtır
Ümit! Ah, hayatın biricik tadı merhemi!