Çoğu zaman yorulduğunuzda, bir şeyler ters gittiğinde, üşüdüğünüzde vazgeçmek istersiniz. Ait olduğunuz evrene dahil hissetmezsiniz kendinizi. Duygularınıza bir sığınak değildir orası. Yani öyle hissedersiniz. Ama hayat denilen yolda herkesin tünelleri vardır. Ayrı ayrı tüneller. Yolun sonu herkesi aynı yere götürmez. Çoğu zaman karanlık olan kısım korkutur. Karanlık, siyahtır. Onu delmek, bir ışığa tutunmak zordur. Fakat tünellerimiz bittiğinde tekrar güçleniriz. Kimimiz kinleniriz, kimimiz güçlenir, kimimiz ürkekleşir, kimimiz isyan ederiz. Bir yerde mutlaka hisleniriz. Zamanın bir yerlerinde hislerimizle, duygularımızla yeniden besleniriz. Çünkü zaman makinesi derler ya, ilaçtır ilaç...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çıkmak istediğinizde bir gün karanlıktan, düşleyin. Düşleriniz hep aydınlıktır. İsteyin. Saklanın onların arasına, bir gün, bir zaman elbet bulacaksınız nerede olduğunuzu. Yaşamak için yaşamayı düşleyin.