Ben bu sessizliği ve mesafeyi sevdim
Açıklama yapma gereği duymuyorsun
Yersiz samimiyetler yok
Gerçek olmayan sevgiler yok
Birşeyleri eskisi gibi sorgulamıyorsun,düşünmüyorsun
Akışına bıraktın
Bugünü yada yarını değil geleceği düşünüyorsun.
Umurunda olan şeyler gün gün azalıyor.
Kendi halinde ve bu halindeliğinle mutlusun