Ecem

“Tek tek insanlar kötü olabilir ama insanlık iyidir.” diyorlar. Bu cümle bir yanılsama. Henüz öyle bir insanlık yok. İnsanlığa sığmaz dediğimiz her olay insanlığın sınırları içinde.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Çiçeksiz mahallelerde insan sevgisi de yeşermez.”
“Mesele sadece mutluluk değil. Önemli olan yaşadığın hayatın bir anlamı, bir değeri olduğunu hissetmek.”

Ecem

, bir kitabı yarım bıraktı
Şehri Madan
7.8/10 · 21 okunma
“Çok garip değil mi; bazen canını en fazla yakan şey sana gerçekten yaşadığını anımsatan en büyük gerçek oluveriyor.”