"Hani insan bazen kendini eksik hisseder. Hayatın anlamsızdır... boştur. Sonra biri girer. Her şey yeniden anlam bulur. Yeniden doğarsın. Dünyaya hiç bakmadığın bir gözle bakarsın. Yaşamak için bi amacın olur. İşte Ayşegül o. Beni ben yapan her şey. "
"Bir daha görmeyeceksin beni! Bir daha duymayacaksın! Rahatsın artık! Kimse yalanlar söylemeyecek sana! Ama şunu bil! Kimse de benim gibi sevmeyecek seni! Başka kimsenin kalbi Ayşegül diye atmayacak!"