Betül

Sevgilim, belki vefâ ve merhametin coşar da, kapıyı açarsın; "Orada, ne bekliyorsun kalk, içeri gir!" diye seslenirsin ümidiyle ben senin kapında oturmuş bekliyorum.
Reklam
"Ben aşkı olmayan kişinin insanlığını inkâr ederim."
"Biz sevgili ile beraber oturmuşuz da sevgili nerede deyip durmaktayız."
Baba Kemal Hocendî ne güzel söylemiş, "Hak âşıkları, erenler gittiler, aşk şehri boş kaldı diye düşünme, dünya Şems-i Tebrîzîlerle doludur amma, Mevlâna gibi bir kişi nerede ki hakikati görsün."
"Allah adamları hâşâ Hak değillerdir ama Hak'tan da ayrı değillerdir.”
Reklam