eda

eda
@eda4949
öğrenci
lise
trabzon
rize
20 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
mesajlaşacak biri varmı çok sıkıldım konuşalım biraz
Reklam
kahveyi, Kitapları, Eylül'ü, Maviyi, Denizi; Seviyorum. Ve tüm adaletsiz insanlardan eşit derecede uzak duruyorum.

eda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
2020 6. kitabı
Batuhan Dedde
7.6/10 · 191 okunma
eğer bir gün geri dönmek gelirse içinden sakın gelme çünkü ben kabul etmem seni tamam inkar etmemde sevdiğimi ama dönme işte ben alıştım sensizliğe ben alıştım her gece gözlerim şişene kadar ağlamaya dışarıda sevgililere bakmaya benden sonra kime pardon kime canım dediysen onlara GİT:(
en çokta ne koydu biliyormusun ömrüm dediğim adam beni hiç sevmemiş küçük bir kız çocuğuyla oynar gibi oynamış benimle ihanet etmiş koskoca bir yalanmış...
Reklam