eğer bir gün geri dönmek gelirse içinden sakın gelme çünkü ben kabul etmem seni tamam inkar etmemde sevdiğimi ama dönme işte ben alıştım sensizliğe ben alıştım her gece gözlerim şişene kadar ağlamaya dışarıda sevgililere bakmaya benden sonra kime pardon kime canım dediysen onlara GİT:(
en çokta ne koydu biliyormusun ömrüm dediğim adam beni hiç sevmemiş küçük bir kız çocuğuyla oynar gibi oynamış benimle ihanet etmiş koskoca bir yalanmış...