Canım acıyor lan canım. Lan birtek gücünüz kadınlara mı yetiyor neden biz lan neden... Aldatılıyoruz,Sevilmiyoruz,Önem verilmiyoruz,değer vermiyorsunuz...Tamam bizdede suç var ama...Söylmeye dilim varmıyor...Herkez bizim kalbimizi kırdı...,,Seni Seviyorum" o cümle var ya O CÜMLE O IŞTE Y A L A N !