eda

eda
@eda4949
öğrenci
lise
trabzon
rize
20 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Ben en çok anneme yalan söyledim - nasılsın dedi - İyiyim dedim - Beni üzdüler anne paramparçayım diyemedim - Yorgun gibisin dedi - Bugün işler yoğundu dedim - Anne düşündüklerim ağır geliyor onların başkasıyla mutlu olması fikri bana ağır geliyor diyemedim - Yüzün kızarmış ağladın mı ? Sen dedi - Yok anne hava soğuk ondan kızarmış dedim - Ağladım anne yol boyunca ağladım sanki ağlamasam ölecektim öyle bir dolmuştum ki diyemedim - Neden yemek yemiyorsun dedi ? - Dışarıda atışdırdım tokum dedim - Yediğim kazıklar doyurdu beni anne diyemedim - Mutsuz gibisin? dedi - Hayır anne çok mutluyum dedim
Reklam
Sonuçta , her şeyin mahvolması için aşk iyi bir nedendi...
Kazanmanı istemiyorlarsa yapacağın tek şey kazanmak .
sende haklısın ben bile kendimi sevmezken senin sevmeni beklemek haksızlıktı....
Canım acıyor lan canım. Lan birtek gücünüz kadınlara mı yetiyor neden biz lan neden... Aldatılıyoruz,Sevilmiyoruz,Önem verilmiyoruz,değer vermiyorsunuz...Tamam bizdede suç var ama...Söylmeye dilim varmıyor...Herkez bizim kalbimizi kırdı...,,Seni Seviyorum" o cümle var ya O CÜMLE O IŞTE Y A L A N !