Bazen olmayacak, tepki gösterilmeyecek şeyler yaşadığımız ülkede gereksiz bir şekilde öne çıkarken, önem verdiğimiz, canımızdan bir parça olan çocuğumuz, kanımız ,ülkemizin evladı olan, daha gencecik insanlar canice öldürülüp konuşulmuyor. Dengesi, adaleti, beyni olmayan bir ülke.Bundan kötüsü var mıdır bilmiyorum ama Allah daha kötüsünü göstermesin. Ve niyeti böyle olup şu ülkede ya da şu dünyada nefes alan varsa Allah tez zamanda helak etsin.