Kayıp Ayraç

Kayıp Ayraç
@eda_ercan
İki elin kanda olsada gel diyordu telgrafın. ( Orhan Veli Kanık)
Aşk, ne aynı kombiyi giyip fotoğraf çektirerek Instagram'da paylaşmaktır ne de sevgilim dediğin insanla tatile çıkmaktır. Çünkü aşk uzun bir yolculuktan sonra eve gelmek gibi bir şeydir.
Sayfa 21·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...zira dünya yaşamayı beceremeyen insanlarla dolu.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Ey ışığın ve karanlığın sahibi, sabahı Güneş'e, geceyi Ay'a veren ulu yaratıcı... Bir insan neden hiç bilmediği bir yeri özler?
Sayfa 16·Kitabı okudu
"Kalp düşünebilseydi atmaktan vazgeçerdi." diyordu Pessoa.
Sayfa 15·Kitabı okudu