eda kaplan

eda kaplan
@eda_kpln
DELİNİN TEKİ... bulaşma bulaşırım kjehgıuaeg
BOŞUMM
lise sonmuşum ama 5.sınıf kafasındayım
Ankara/Etimesgut
5 Aralık
34 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Oyun oynamayı bitirdim, aç ve deliyim, nişan almam için sırada kim var , oyun oynamayı bitirdim, aç ve deliyim, sırada kim var?
Reklam
Saklar mı yüreğin? Yüreğimi içinin her yerinde? Eski kelimeler, döndürüyor başımı sen söylediğinde
evet şarkı sözü paylaşıyorum rahatsız olman ne kadar umrumda ACABA?
Müzik
Boğuluyorum ama yok ilacı bunun, tez gel Kollarında kördüğümler, çözülmez mi gönül? Ağrısında durur cevabı ama bakmıyor iki gözüm Her müphem bir fırtına, olur kalır izi
Müzik
kapatın şehrin ışıklarını...
Reklam