Eda Demir

Eda Demir
@edademiiry
Sıradağda yetişen cennet çiçeği.
Öğrenci
14 Ocak 2007
36 okur puanı
Haziran 2025 tarihinde katıldı
❃ Her acıya üzülür mü insan? Üzülmez mi? Acısını bile sevdiren vardır bazen.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
❃ El görmeyene el olmaz benden. “Ağlama bir daha öyle.” “Bana kendimi düşman ettin.”
❃ Yakmışlar seni diye ağlıyorsun. “Bu hiç adil değil cennet çiçeği.” “Çünkü beni en çok sen yakıyorsun.”
❃ “Akışına bırakmaya niyetim hiç yok.” “Bu sefer akışın kendisi olacağım.”