EdaErkan

EdaErkan
@edaerkan
Bir şeyi öğrendim ama tam öğrendim : acele etmemeyi.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne erken geldin ne de geç az , zamanın belirli saatinde ve dakikasında , seni beklediğim , zamanın en gerekli ve en duraklama anında geldin.
İnsanlar severler ve bu yüzden çok acı çekerler ama buna değer.
Büyük çelişki : Daha önce bir başkasına acımamış biri kendisine acıyabilir mi ?