aleladesitare

aleladesitare
@edatekn
•islami ilimler
Allah dışında herşey geçici, kalbini yorma.
Reklam
Derin bir hüzün var, dünya ile aramda..
"Yalnız hüznü vardır kalbî olanın"
Neden bilmiyorum ama insan insanı hep eksik bırakıyor ve sadece sevdiklerimiz parçalıyor yüreklerimizi, sevdiğini söylerken geride de çok şey eksik kalıyor işte. İnancını kaybetmiş bir yürek kalıyor. Hep kırgın çokça yorgun...
Gözümde tüten ne şehirler, ne insanlar, ne de kırlar ve ormanlardı. Açık denizleri, etrafında duvar olmayan uçsuz bucaksız yerleri arıyordum..
Reklam