Eda

Eda
@edoc1905
Tesadüfen yaşıyoruz
Son 2 senemi hayırlısı olsun diyerek geçirdim yemin ediyorum
Reklam
Hata yapmayın kusura bakıyoruz artık..
2 dk mutlu olsam 3. dk da üzülmek zorunda mıyım?
Her şeyle dalga geçtiğim için gerçeklik algımı yitirdim. Her şey komik geliyodkdjdh