^MURAT^

^MURAT^
@edu5755
Okur sever
Bazı evlerin bayram namazından dönen babaları, bayram kahvaltıları yoktur. Bu şekilde olan var ise Allah sabır versin, Biz iki mavi arasında ülke olarak bir aileyiz yanınızdayız^^ BAYRAMINIZ MÜBAREK olsun şeker tadında bayram diliyorum^^
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sunacağın hicbir mey, yârin ellerinden içeceğim bir avuç su kadar sarhoş edemez beni.. Var git gönlünü eğle... Ayyaş bilsin beni hanımefendi...^^
Kaybetsek bile her şeyi bu aşkı yırtar gideriz^^Çünkü biz safız hemen teslim oluruz kadere^^