Edaaa

Edaaa
@eeee3326
Sevdiğin insanları kaybetmeye alıştığın zaman, Hayatı önemsememeye başlıyorsun. Tolstoy
Reklam
Ben mesela,”sorun değil”diyerek kırılırım…
Elin,yüzün,havan bıraktığım gibi mi? Korkunç özlemişim seni. Ahmet Arif
Mümkünse iyi geceler🌙
Ben ne yapacağım benimle? Duygularımı gündüz oyalıyorum, Gece yüzleşiyorum…
Reklam