Edaaa

Edaaa
@eeee3326
Bazen her şeyi yakıp yıkıp,sinir krizleri geçiremezsin.”Ben yatıyorum,iyi geceler.” Dersin… 🖤🌙
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Keşkeler,belkiler ve iyi bakalımlar… 🖤🌙
Tutunmaya değer olan sana tutunup bırakmayacak olandır.
Ahmet Arif’ten Leyla Erbil’e mektup: “Üzme,zorlama kendini.Beni hiç sevmedin.”
Güne gülümseyerek başlayın. Günaydınnn🍀🦋