Edaaa

Edaaa
@eeee3326
🖤🌙
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ya düşersem diye sorup duruyorsun, Peki canımın içi, Ya uçarsan…
İnsan kalbiyle deliriyor, Bilmiyorlar…
İçiyorsak bir sebebi var:) 🖤🌙
Dağınık bir geceyim ben. Gökyüzündeki bir yıldıza sevdalı…