Edaaa

Edaaa
@eeee3326
Bedduaya ne gerek var.Sen kendinle yaşamak zorundasın… 🖤🌙
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Özlemek erken saatlere alınsın,sonra uykusuz kalıyor insan. Cemal Süreya
Ooo papatya herkesleşme…
Herkesi mutlu etmek zorundayım zannettim,benim de mutlu olmam gerektiğini unutmuşum…
Aradığın huzur sana; Bir “Sabah Namazı” kadar yakın… 🤍