İnsanlar -özellikle de erkekler- Müslüman kadınların ağırbaşlı olmak ya da güzelliklerini gizlemek için başörtüsü taktığını söylemekten hoşlanırdı ve dünyada böyle düşünen kadınlar olduğunu da biliyordum. Bütün Müslüman kadınlar adına konuşamam -kimse konuşamaz- ama bu benim tamamen karşı olduğum bir ifadeydi. Bir kadının güzelliğini saklamanın mümkün olduğuna inanmıyordum. Bence kadınlar ne giyerlerse giysinler göz kamaştırıcıydılar ve giyim kuşamla ilgili seçimleri konusunda kimseye bir açıklama borçlu olmadıklarını düşünüyordum. Farklı kadınlar farklı kıyafetler içinde rahat hissederdi.