F.B

F.B
@eflatun223
Birgün herşey yoluna girerse, umarım hâlâ hevesim ve isteğim kalmış olur..
Reklam
"Biri geldi kalbim çiçek açtı."
İçimin yorulduğunu hissediyorum. Oğuz Atay🌹
Sen bana gel diye ses et yeter şiirlerden köprüler kurarım yüreğine 🌻
En güzel yaşlarım ziyan oluyormuş gibi bir his..
Reklam