❦eftelya❦

❦eftelya❦
@eftelya78
╰☆╮Büyükler hiçbir şeyi kendi kendilerine anlamaz; onlara sürekli açıklamalar yapmak da çocuklar için son derece yorucudur.╰☆╮
Zedka Mendel bu hastaneye geri gelecekti, hem de kendi isteğiyle, gerçekte olmayan bazı semptomlardan yakınarak, çünkü kendisini dışarıdakilerden daha iyi anlar görünen insanlara kavuşmak isteyecekti.
Sayfa 86·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Şairler dolunayı severler, hakkında binlerce şiir yazılmıştır, oysa veronika en çok yeniayı severi, çünkü daha gelişecek, büyüyecek, kendi yüzeyini tümüyle ışığa boğacak zamanı olurdu, kaçınılmaz yok oluşundan önce.
Sayfa 76·Kitabı okudu
"Hepimiz şu yada bu şekilde deliyiz zaten."
Sayfa 75·Kitabı okudu
insanlar hiçbir zaman kendilerine anlatılanlardan bir şey öğrenmezler, kendi çabaları ile öğrenirler yalnızca.
Sayfa 74·Kitabı okudu
Alıntı