YanlızMelek

YanlızMelek
@egolayf54
asin dünyadaki en tatlı çikolatam
Gözlerim kapalı, bir sonbahar akşamında. Sıcak göğsünün kokusunu içime çeker dalarım, gözlerimden mesut kıyılar geçer. Hep aynı günün ateşi vurur sularına...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşk rüzgar gibidir, göremezsin ama hissedebilirsin.
Yorma kendini... Bırak hayatına eşlik etmek isteyenler seninle gelsin.
Hayat çok zalim bir öğretmendir. Önce sınav yapar sonra dersi verir.
"Boşver o kaybetti" Diyor herkes. Madem kaybeden o Acıyı çeken niye benim.