edanur oral

edanur oral
@ehindiba
Gülümse yinede acılarına Elbet geçecektir zamanla..
Öyle yaşa ki yolda toz olsan bile Kimsenin gönlünü incitmesin 💫
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir akşamüstü her şeyden bunalınca sana gelebilseydim Ya Rasûlullah. 🤎🤍
Neden mi acı çekiyorum mütemadiyen? 🍂☀️ Nur
Zaman oluyor kalbim mütemadiyen ağlıyor.. 🍃
İçimden Dökülenler