“İnsan insanın kurdudur” diyenlere değil. “İnsan insanın yurdudur” diyenlere inanıyorum. Tebessümle, tatlı dille güzelleşeceğine dünyanın. Muhabbetin sırrına, habersizce birbirimize ettiğimiz duaların gücüne. Bu dünya da olmasa bile Allah’ın iyiler için en güzelini hazırladığına…