Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Selam yine uzun zamandır elimde olan ve okunmayı bekleyen bir kitapla karşınızdayım. Ben Gece Yarısı Kütüphanesi'ni çok sevdim yalan olmasın bazı yerlerde biraz parça parça okuduğum için kitabın içine girmekte zorlandım ama genel olarak baktığımda gerçekten çok sevdim ve kitabı çok mutlu şekilde kapattım hani olur ya kitabı bitirir kapatır ve bir süre kitaba bakarsınız tam olarak bu anı yaşadım bu kitapla bir kere kitabın konusu çok güzeldi ,şimdi uzun uzun konudan bahsetmeyeceğim burda olduğunuza göre zaten konuyu biliyorsunuz, bende bana Nora gibi bir şansın verilmesini çok isterdim kitap boyunca da bunu düşündüm ne yapardım hangi hayatları yaşamak isterdim diye ama bir şekilde kitabın böyle sonlanacağını da içten içe biliyordum buna rağmen beni en çok etkileyen kısım sonu oldu diyebilirim boş bir sayfa. Kitap kesinlikle çok akıcı da bir kitaptı hep bir sonraki hayatı merak ettiğim için bazı yerlerde kitabı elimden bırakamadım yani toparlamak gerekirse Gece Yarısı Kütüphanesi bence herkesin rahatlıkla okuyabileceği ve çok seveceği çok çok güzel bir kitaptı benim diyeceklerim şimdilik bu kadar başka kitaplarda görüşmek üzere Hoşçakalın
Selamlar sonunda uzun zamandır okumak istediğim aşırı övülen bu yüzden de romantik kitaplarda aşırı beklenitye girilmemesini bile bile çok büyük beklentilerler başladığım Lukov'dan Sevgiler'i okudum ve kesinlikle aşırı beklentiye girmem benim için kötü oldu diyebilirim. Kitap asla kötü değil yanlış anlaşılmasın sadece bence kitapta bir olmamışlık var tam olarak ne söylemem ama beni rahatsız eden bir iki şeyden bahsedeyim evet Jasmine'in ailesi çok tatlıydı ama ben bazı yerlerde yazar aileden bahsetmeyi çok uzatmıştı buda bazı yerlerde beni gerçekten sıktı birde kitapta bazı betimlemeler çok tekrara düşüyordu karakterler sürekli gözlerini kırptı mesela yada yüzlerini buruşturdu birde bildiğiniz üzere kitap düşmanda aşka ama biz kitapta aşk kısmından çok arkadaşlık kısmını okuduk ve bir noktadan sonra eh be yeter başlayacağım sizin en yakın arkadaşlığınıza dedirtmedi desem yalan olur daha fazla romantik sahne olabilirdi en azından romantik sahnelerin sonu sürekli arkadaşız bize bağlanmayabilirdi bunun dışında evli mutlu çocuklu son bence çokta şart değildi başka türlü de bitebilirdi çok gömdüm gibi oldu kitabı sanki aslında her şeye rağmen kitabı baya sevdim özellikle Ivan baya iyi bir karakterdi bence keşke onun ağzından da birkaç bölüm okusaydık baya güzel olurdu Ivan ve Jasmine arasındaki çekimde bütün kitap boyunca hissedildi yani eğer büyük beklenitlere girmezseniz Lukov'dan Sevgiler baya güzel bir kitap sadece benim beklentilerimi pek karşılayamadı ve bana biraz uzatılmış gibi geldi belki bir 100 sayfa daha kısa olsaydı ya da o 100 sayfa Jasmine ve Ivan'a biraz daha odaklansaydı kitabı daha çok sevebilirdim. Ben kitap hakkında söyleceklerim bu kadar şimdilik Hoşçakalın:)