Diyelim ki sana çıldırmak yasak,
Sana ağlamak yasak,
Yarın yasak, düş yasak...
Diyelim ki üşüyorsun kısacık bir ömrün sığınağında,
Bir çay bile ısmarlamıyor hayat...
Yılmaz Odabaşı
Gün akşam 'da
Bu gece en hüzünlü şiirleri yazabilirim
Şöyle diyebilirim: "Gece yıldızlardaydı
Ve yıldızlar, maviydi, uzaklarda üşürler"
Pablo Neruda
İyi geceler hayat 🍀