Ekin Sarp

Ekin Sarp
@ekocumss
Ne olursa olsun cenazesinde yetişkinlerden başka kimse olmayan o bahtsız çocuğun durumuna düşmeyecektim.
Sayfa 39·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Altı yaşındaydı ve çok soğuk elleri vardı. Sanırım cenaze evinde yaşamak insanın ellerini soğutuyor.
Sayfa 33·Kitabı okudu
Cenaze arabasında o kadar çok çiçek vardı ki o günden beri çiçek görmek bana hep tuhaf hissettirir. Çiçekleri severim ama bazen huzurlarında olmaktan rahatsız olurum.
Geçmişe takılıp şimdiki zamanda bacağımı kırarak gelecekteki beni sakat bırakmak istemedim.
Güneş, öğleden sonra çocuklar için sıkça olduğu gibi, sıkıcı bir hal almaya başladı ve neredeyse en başından özensiz ve yavan tasarlanmış eski giysiler gibi modası geçti. Belki de Tanırı bu konuyu iki kere düşünmeliydi.