e.nur.

e.nur.
@elap2534
success takes time...
“Niye gün ortasında akşam oluyorum?” Attila İlhan
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
''Bazen beklemek lazım,en güzeli için...'' Şeker Portakalı
Allahım!.. Bizi hem af, hem adam et!.. • Üstad Necip Fazıl Kısakürek
''Garip değilim, ama kötüyüm. Böyle olurum bazen. Canım hep ağlamak ister.'' Tolstoy
"Yağmurda yürüyün, kitap okuyun, uyuyun, gezin eğlenin ve gülümseyin."