“Oysa kim demiş aşkın sonsuza denk sürmesi gerektiğini? Haydi ama… biz erişkinler aşkın parlayıp dönebileceğini, doğasının bu olduğunu bilmiyor muyuz sanki? İki taraf da yeterince zekiyse bunu uyuma dönüştürebilir pekala. Bazen böyle olur. Nadiren de olsa olur işte. Bazen kederli bir ayrılık, aşkı sonsuz bir şeye dönüştürüverir. En azından kimi romanlarda bu böyledir.”
“Bazen insan bir şeyleri tekrar etme ihtiyacı duyuyor; yaşadıklarını yaşadığını, hissettiklerini hissettiğini bilmek istiyor yoksa hepsinin sadece bir düş olduğu duygusuna kapılabiliyor. Gerçeklik, hele ki size sırtını döndüğünde, çok ama çok kırılgan bir şeydir.”