ferosch

ferosch
@elferosch
belki de özlem duyduğun aşk sadece الله’tı
Reklam
“Beni gömdün en derine”
kimseden bir şey bekleme, güzellikler ancak Allah'tan gelir.
Tekrar tekrar Allah'a dönmekten utanma, O affetmekten asla yorulmaz.
Her zaman "Elhamdülillah"de. İstediğin şeye kavuşamadığın zaman Allah'ın seni nelerden koruduğunu bilmiyorsun.