Hayatta nasıl zorluklar olursa olsun, her neyle karşılaşırsan karşılaş asla bırakma.
Sen yaşanan bir günden daha fazlasısın değerini yaşadığın kötü bir an belirleyemez.
Bir de asla erteleme.Yarının aldığımız tek bir nefesin garantisi yok.Yapmak istediğin her ne varsa onu bir an önce yap çünkü giden zaman senden gidiyor,bir gün daha eksiliyor. Yeni yıllara çok fazla anlam yüklemem bana bazen sadece zaman birimi gibi gelir.Ama hayatımın her anının bir öncekine göre daha güzel, daha anlamlı, daha dolu dolu geçeceğine kendime söz veriyorum. Başaracağım...