Belki de hepimizin istediği, bizi kabul edecek herhangi bir yere ait olmaktır. Bana sorarsan, insanlıkla ilgili en üzücü şey, bir yere ait olabilmemiz için bir yerlerde birilerinin her zaman dışlanması gerektiği.
Tanıdığın herkesi sonunda kaybedersin ama sevdiklerin aslında gitmezler. Giderler tabii. Ama tam değil. Zihninde yaşarlar. Onları sen canlı tutarsın. Her şeyi kaybedebilirsin ama sevgi kaybolmaz.
Her şeyin var. Ama sen göremiyorsun. Hayat her şeyi önüne düşürüyor. Bazıları böyledir. Aramızdaki fark bu işte. Her şey önüne düşüyor ama sen görmüyorsun.