elif xanım

elif xanım
@elifcelkk
peykerekî: antîk, derîzî û mîtolojîk im, nêm ji min dihere
Di vê germê de tişta ku min motîve dike hebûna zebeşa Amedê ye. 🍉
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ey Xwedayê min,Batman pir germ e, ji kerema xwe me li axretê neşîne dojehê ji ber ku em li vê dinyayê di dojehê de dijîn.
“Dinyaye zor cîwan e şîrîne Em teda esirin welat nîne…”
“Ji her tiştî zêdetir, ji azadiyê hez bikin.”
Dil dixwazê dev ji her tiştî berdê û here cîhekî dûr.