..

..
@eliff_yk
Devlet Memuru
Stuttgart, Almanya
Almanya
3 okur puanı
Ağustos 2017 tarihinde katıldı
#8
Gençliğinde bilgi ağacı dikmeyen, yaşlılığında rahatlatıcı bir gölge bulamaz... Hayatta sevmeyi, sevgi için emek & değer vermeyi bilmeyen, hiçbir zaman sadık bir YAR bulamaz... Dünyada paraya, güzelliğe tapan, ASLA elindekinin değerini & kiymetini bilemez... VE unutmaki güzele 40 günde doyarsında Huyu güzele bir ömür yetmez... Söz: Fatoşş
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
#7
Hayat hiçbir zaman kötü değildir... Hayatımızı kötü yapan seçtiğimiz Insanlardır... Peki seçtiğimiz Insanın Doğru olduğunu nasıl anlarız? --------ZAMANLA&YAŞAYARAK------ Söz: Fatoşş
#6
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir... Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir... Ve sevecekse sevilen, o hayat işte ozaman güzeldir... Söz: Fatoşş
#5
Hayat dersin Yalan Olur Masal Olur... Yar dersin Gidenlerden Olur Sebebin Olur ... Gönül dersin Bir öyle Bir böyle olur... Yürek dersin Kalp dersin Korkak Olur Vicdansız Olur... Gerçek dersin Rüya Olur Düş Olur... Belki Bugün değil ama Bir Gün Kader sana Güler... nede olsa ...HAYAT BU BELLIMI OLUR?... Söz: Fatoşş
#4
Sevgi Neydi? Sevgi iyilikti... Dostluktu... Sevgi Neydi? Sevgi Emekti.... Beklemekti... Sevgi Neydi? Sevgi saflıktı... Cesaretti... Sevgi Neydi? Sevgi Huzurdu... Bağlılıktı...Özlemekti... Sevilmek Neydi? Sevilmek sevinçdi...Mutluluktu... Nerde kaldı Sevgi, nerde kaldı sevilmek? Söz: Fatoşş