ELİF GÖZDE

Sesimden bir çocuk taştı onu dinlerken,heyecanlı,coşkulu,yerinde duramayan,küçük bir çocuk..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Öpmek sende masum."dedim.."Ölmek sana,lekesiz... Baş ucuna oturdum,bekledim.Gözlerini açması kaç asır sürdü bilmiyorum.Kaç arşa sığdı onu beklemem? Önce özledim,sonra bekledim;sorulmaz fazlası.Bekledikçe özledim,özledikçe bekledim onu.
"Okumalık kitap arıyorum." diye espri yapmaya çalışanlar sayesinde kitapların hayatımızda ki önemini bir kez daha anlıyorum..Seviye!
"Her dost dosdoğru dost olmuyor."
"Sevmek güzeldir. Bir daha sevmemek daha güzeldir." - Paul Geraldy